Rasa Pasti Hati Merasa

By Aisyah Rahim at Thursday, January 14, 2010
Haha tajuk tak boleh blah. Biarlah. Saja mau bikin gempak sikit.

Actually aku sedang merasai sesuatu. Rasa sangat. Nak sangat. Cepatlah masa berlalu. Kenapa lah masa ni macam lama sangat je? Nak semuanya smooth je.

Okay. Ni baru habis baca case study untu 3 page aje. Ada 15 pages semuanya. Malas sangat. Bila nak start aje sangat malas. Tapi bila dah start okaylah kot. Hihi.

Ni dah stop baca case study and now saya nak buat bab 2 untuk tesis saya. Kalau separuh dah kira okaylah dari tak bergerak langsung kan? Doakan saya berjaya start bab 2 tesis saya.

Tadi saya ada kelas pukul 10-12 tgh hari. Masa dalam kelas tu tiba-tiba saya boleh tersenyum sorag-sorang pulak. Macam apa aje. Haha. Dahlah saya duduk baris 2 dari hadapan. Saya tak tahu kalau Lecturer saya tu perasan ke atau tak. Nak tau apa saya berangan? Haha. Saya tiba-tiba terfikir tak sabarnya nak grad. Dan nak menentukan masa depan saya yang masih huru-hara. Sebenarnya saya masih dalam keadaan bengong ni. Memikirkan sesuatu. Tak apa nanti sampai masanya saya akan bagitahu semua kawan-kawan ye. Jangan risau.

Okaylah. Tesis dah panggil saya tu. Doakan saya dapat start okay.

xoxo

4 suka menconteng =):

kayna on January 15, 2010 at 10:15 AM said...

weh gudluck ngn tesis yea!!u cn do it bebeh

p/s: syah..fahan dh delete ke ekaun fb dia?

Aisyah Rahim on January 15, 2010 at 12:49 PM said...

thanks kayna...i 'll try my best babeh..

aah..may be dia delete...

yusraliyana on January 15, 2010 at 9:31 PM said...

ecah berangan nk jd lecturer tu kot.. hehe... lectrr yg aja time 10-12 tu.. :D

Aisyah Rahim on January 16, 2010 at 1:12 AM said...

haha...taklah ayus...mana ada...serius berangan tak sabar nak grad.... =p

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare