Ini Bukan Jiwang.

By Aisyah Rahim at Monday, January 18, 2010

Ya ini bukan jiwang cuma sedikit luahan hati. Saya baru aje sampai bilik ni sekarang. Tak adelah baru sangat.sampai di bilik. Sempat message-message dan online jugak. Okay bukan nak cerita saya dah sampai dengan selamatnya ke apa.

Basically I've something to share with all my friends out there. Saya bukannya apa. Sejak kebelakangan ni saya asyik terdengar pasal boyfriend girlfriend clash or in another word berak eh bukan berak tapi break. Huhu I tahu tak kelakar pun. Okay serius now.

Sometimes kita tak tahu salah siapa sebenarnya in relationship. Saya tak salahkan siapa-siapa dan ini bukan juga nak back up yang mana salah dan betul. Tak tak.

Tadi masa keluar dengan kawan-kawan yang sangat penting dalam hidup saya. Banyak lagi kawan yang penting dalam hidup. Semua kawan pun penting kan? Kalau tak, siapalah kita ni. Okay sambung. Tadi masa saya keluar dengan kawan-kawan untuk celebrate birthday kawan saya, we alls gosip-gosip then cerita pasal life and advice each other untuk beri semangat untuk kita juga supaya tak cepat down dan mengalah pada apa yang terjadi. Apa-apa pun yang terjadi kita mestilah bertindak rasional. Ya rasional itu penting sebenarnya. Cepat cari maksud rasional suapay lebih memahami.

Hari ni juga saya baru habis bengkel ASP.net. Dah 2 hari okay since semalam asyik menghadap PC dan laptop. Penatlah. Mata pun dah semakin teruk. Dahla saya ni rabun dekat. Bukan nak malukan diri sendiri untuk cakap yang muda-muda lagi dah rabun dekat. Tak!

Okaylah dah penat ni. Semoga kita dapat menghadapi dugaan yang diberi oleh-Nya.

Happy Birthday juga untuk sahabat saya Mohd Azwan. Semoga hidup Wan jadi lebih baik dari hari-hari semalam. Jangan mudah putus harapan. Yang berlalu biarkan berlalu. Life must go on. Remember that always. Jangan risau coz dah ada peneman kan. Haha. Farahan boleh bagi semnagat!

Jom berehat. Mengantuk dan esok kelas pukul 2 petang.

4 suka menconteng =):

Aelfi on January 18, 2010 at 2:17 AM said...

tak mengapa untuk jadi jiwang sebentar :D

kayna on January 18, 2010 at 8:13 PM said...

weh cane celebr8 bday wan??
mesti gempak giler kn
huhmmm..sedey kot tk dpt pegi wuwuwu

Aisyah Rahim on January 18, 2010 at 9:12 PM said...

Okaylah...Yang ada cuma saya, aisyah sengal & fahan...sedih juga....

tapi tak apalah....biasa...

kitorang tak sabar tunggu kayna balik ni.... =)

Aisyah Rahim on January 18, 2010 at 9:13 PM said...

Aelfi : Ye nanti saya akan jadi jiwang untuk satu entry...Huhu..Tapi tunggulah sampai masanya akan tiba nanti... =p

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare