Pagi sabtu yang tak disangka2.. Ouch!

By Aisyah Rahim at Sunday, November 01, 2009
Aku nak mula dengan hari Jumaat malam dulu. Jumaat malam maknanya malam Sabtu kan? (Correct me if I am wrong). Haha. Tak kira jugak nak start from friday(gedikness tak agak)
Begini ceritanya. malam sabtu yang lepas (ececeh skema nak mampuih). Okay fine. Continue cerita kita. Okay, jumaat malam sabtu hari tu, Liza aka coursemate aku call aku. Dia tanya aku free tak esok? Maknanya hari sabtu aku free tak? Okay paham tak? Tak paham aku repeat balik.

Consider paham la eh. Ok then. Aku reply la message kat dia yang aku ada hal esok nak balik Klang pukul 12pm. Then dia reply apa entah(Tak ingatlah pulak). Aku tak reply(bukan sengaja ok,kredit tak mengIZINkan). Lepas tu aku mandi manda sebab malam aku tak mandi lagi. After mandi-manda(konon2 mandi berendam lah padahal dalam bilik air yang bapak small gila.Ok, ni kat rumah sewa aku okay. Dekat Kerinchi. Sumpah usang gila rumah ni) Liza call me. Dia cakap nak jumpa aku esok nak story2 sebab aku ni suka dengar masalah aka problem orang lain lah. Dia memang selalu cerita pada aku since aku kenal dia from first year kat UKM lagi Huhu. Masa dia call dia story2lah apa yang patot and lama jugak kitorang chit caht. haha. Tapi tak ingat lama mana.

Masa chit chat and masa at the end of our call, kitorang decide nak jumpa esok dekat KL Sentral pukul 10am then pukul 12pm gerak sama2 naik KTM coz aku nak pergi Klang and dia drop kat Shah Alam. Dia belanaja aku KFC(nanti i belanja u balik ok, huhu.). Dia dapat elaun masa praktikal, aku tak dapat. T_T jom nangis together2 untuk aku.

After weols jumpa, weols naik KTM and i balik klang. Dalam ktm tak payah cakaplah. 1 gerabak tu dengar kot kitorang borak. Haha.

Ini aku yang excited muka like happy gila.




1 suka menconteng =):

Anonymous said...

True phrase

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare