I Feel So Hard

By Aisyah Rahim at Thursday, January 14, 2010
Life is not easy. Yea its true.  Susah sebenarnya nak menghadapi hidup ni. Banyak cabaran dan dugaan yang perlu dihadapi. Macam saya sekarang ni. Dah final sem ni banyak benda perlu fikir. Sometimes I feel so hard to face all of this.

Saya perlu fikir macam mana perlu siapkan tesis. Tesis saja tak apa kalau setakat buat research. Saya lebih suka kalau macam tu. Tapi saya perlu bangunkan sistem. Sietem sebab course yang saya ambil adlah Sains dan Pengurusan Sistem. Tak apa, saya akan cuba sedaya upaya. Okay semua doakan saya.

Weekend ni saya ada bengkel. Ye Sabtu dan Ahad. From 9 a.m to 5 p.m. Bengkel Asp.Net. Harap-harap dapat membantu saya untuk create system ni.



Ye ini meja saya.

Sekarang saya perl gigih ye. Dah 2 hari saya tak ada kelas. Saya sekarang just ada 3 hari untuk kelas. Isnin (2-4 ptg), Selasa (10-12 tgh hari) dan Khamis (9-12 tgh hari). Kelas hari Selasa semalam has been cancelled. Sangatlah boring okay.

Asyik duduk bilik aje dan cari peluang untuk keluar macam makan di kafetria kolej ke. Lepak bilik kawan ke even 'bilik' juga kan janji bukan bilik saya. Haha. Okay layan je.

Saya sangat rindu nak balik rumah. Rindu environment di rumah saya. Cepatlah masa berlalu. Tak sabar juga untuk tunggu beberapa bulan saja lagi.

Okay dahlah tak nak mengarut lagi. At least ada update juga kan dekat blog saya ni. Kalau tak sunyi je.

2 suka menconteng =):

Normi on January 14, 2010 at 1:06 AM said...

hmmm.. wait until u have your own career... bills to settle. credit card outstanding,car installment, car services, finding dresses for functions, finding shoes to match the dress, your bf cheated on you, your boss annoys you, duit nak kasi mak, nak travel, nak kawin, insurance, medical plan, savings, investment on property and the list keep on and on....I can write a blog in your comment column here!! oh my gawd!!!! hahah

Aisyah Rahim on January 14, 2010 at 3:03 PM said...

Wah can create an entry lah yr comment here... Btw, thanks for yr comment. I know I must face all of this later. But Itry my best in my life.. =)

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare