U decide, not me

By Aisyah Rahim at Thursday, April 28, 2011
Hola,

Aku ni ada banyak sangat kelemahan, yang paling aku perasan is decision problem. Aku memang tak pandai buat keputusan. Kalau buat sesuatu tu mesti nak harapkan orang lain. Macam apa je aku ni. But this is me, the real me. Susah bagi aku nak buat keputusan. Okay meh nak share beberapa contoh bila aku tak reti nak buat keputusan.


Contoh 1

Bila keluar dengan someone or somebody or whatever, mesti benda macam ni akan terjadi.

Dia : Nak makan kat mana ni?
Aku : Entah, tak tahula. I ikut je.
Dia : U fikirlah nak makan kat mana. Asyik I je yang decide.
Aku : Alaaa.. I tak retilah nak fikir-fikir ni.
Dia : Okay, kalau macam tu kita tunggu sampai U dah dapat idea nak makan mana.

Haa. See. Aku memang tak reti okay nak decide bab-bab makan tang mana ni. Bukan tak tahu nak makan kat mana. Biasalah, kat Malaysia ni kan banyak choice tempat makan sampai pening nak fikir makan kat mana. Sangat stress okay. Okay, jom ke contoh yang kedua.


Contoh 2

Okay, contoh yang kedua ni selalu sangat terjadi. Aku sangat tak reti nak elakkan dari benda macam ni berlaku. Ada satu kali weekend tu, aku ingat nak duduk rumah je, tapi last-last minit tu mesti ada jugak benda lain yang aku akan buat. Macam pergi hangout dengan kawan ke balik rumah cousin ke. So, aku ni selalu jugak akan suruh orang yang decide untuk aku. Adeh. Lomah den ni.


Ni antara dua contoh yang aku boleh bagi setakat ni la. Ada lagi tapi macam malas nak tulis panjang-panjang. Hehe.

Nanti senang-senang aku update sebab sekarang aku rasa macam tengah memikirkan sesuatu untuk decide.
Lemah betul nak decide.


Okaylah. Tata



3 suka menconteng =):

vampire's lovex on May 26, 2011 at 4:41 AM said...

mehmeh..jemput datang umah....ada banyak bunga depan umah..hikhikk..


ada la tu nanti..sabaw byk2 hihi

Aisyah Rahim on May 26, 2011 at 11:22 AM said...

hihi... alaaa, bunga tu kena kutip sendiri...

tula, dok bersabar la ni..hiks

~~kimz~~ on July 19, 2011 at 2:23 PM said...

heheheh.. macam NORA ELENA gitu... mintak seth tan antar laa...huhuhu

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare