Hari Khamis lepas kerja

By Aisyah Rahim at Sunday, October 18, 2009
Okay, tengok title je mesti korang dah tahu kan entry ni pasal apa. Kan2?
Actually, hari Khamis atau 8/10/2009(even dah lama still nak post jgak, tak kira! Hehe), aku dengan kawan aku a.k.a housemata aku sekarang pergi MidV untuk jalan2. Kononnya nak penuhkan masa lapang sebab dia stress kerja yang memang dia tak ada. Hehe.. Pening ayat aku. Kui kui.

Kitorang habiskan masa dengan window shopping. From 1 to 1 la bak kata orang. Ambil2 gambar(Snap snap) hehe.

Meh aku tayangkan picture2 yang ada.
Tada~

aisya

Zainab

aisya & Zainab

Kitorang singgah solat Maghrib di surau MidV. Lepas tu chow balik rumah sewa. Okaylah terisi lah masa lapang kitorang. Sangat bosan okay di rumah.

aku

Zainab yang insaf

Okay lah, will post it later..
Daa~

0 suka menconteng =):

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare