Susu itu yang ku mahu

By Aisyah Rahim at Thursday, March 12, 2015
Alhamdulillah lebih dari seminggu, Ibrah dah minum lebih dar 3 pek susu Dutch Lady 123 berperisa Madu nih. Dan selama itu Iolls buat research berkenaan Ibrah dan susu ini. Najis, kulit, dan behavior dia aku belek-belek. Alhamdulillah semua okay.

Ibrah makin aktif, makin naik berat badan, makin minum susu dengan kerapnya dan apa yang penting, aku tengok banyak positifnya dari negatif susu ni.

Bukan aku sengaja nak cari susu murah untu anak aku.Bukan aku tak sayang anak aku dengan bagi susu murah. Bukan aku tak cuba semua susu mahal yang ada di pasaran. Bukan bukan bukan. Semua orang nak yang terbaik untuk anak memasing kan.

So, pada aku susu Dutch Lady ni terbaik buat anak ku pada masa ni. Aku suka sangat tengok dia minum susu kerap berbanding sebelum ni. Sukerrr tau bila tengok anak aku berselera. Hihi

Aku tak suka bila orang comparekan susu mahal dan murah. Seriuslah, pada aku semua susu ada kelebihan dan kekurangan memasing. Betul... Tak semua budak minum susu mahal itu pandai, tak semua budak minum susu murah itu bodoh. Ada je yang minum susu murah tu pandai je aku tengok. Kan kan kan. Kalau kau nak anak kau pandai, asuhlah dia dari awal.Insya allah........ Usaha+Doa+Tawakal haaaa gittewww

So buat masa ni memang aku suka anak aku minum susu Dutch Lady ni. Thanks Ibrah kerana memudahkan Ummi... Mmuahhh




Lapaaqqqqqqq.... Ok bai...


0 suka menconteng =):

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare