Perasaan paling bodoh pernah saya rasa

By Aisyah Rahim at Thursday, September 08, 2011
Ye tengok tajuk je dah tau. Sekarang saya rasa sangat bodoh. Bodoh yang teramat-amat bodoh. Sorry to say 'Bodoh' ok. Tapi saya tak tujukan dekat orang lain, tapi pada diri sendiri yang made a wrong action towards somebody. Sigh.

Memang salah saya sendiri pun. Bila emosi tu datang, memang kadang-kadang akan bertindak di luar fikiran saya. Menyesal berbuat demikian semalam. Sumpah menyesal. Selepas kejadian tahun lepas yang menyayat hati tu, saya tek pernah pun merayu ke apa dah. Tapi now rasa macam tu. Salah ke macam tu? Salah ke permintaan saya tu? Saya rasa tak pun pada mulanya. Hanya sekadar rakan yang ingin bertemu seorang rakannya yang lain dan sekarang disalah ertikan. Memang F*** ah.

Sorry berlaku sedikit kurang ajar di entry ini. Saya tak bermaksud pun, cuma tak tahu pada siapa nak diluahkan perasaan malu yang sangat tebal ni. Orang pun tak faham sangat perasaan kita. Kita sendiri yang faham apa yang kita rasa. Apa yang orang lain rasa pun tak sama dengan kita.

Okay, dah. Tu je pun nak update.

Tak lupa juga "Selamat Menyambut Hari Raya & Merdeka, Maaf zahir dan batin". Ye saya tahu ucapan ni sangat lewat. Tapi adakukesah sebab ini blog saya. Huhu


Till then.

1 suka menconteng =):

Akulah Pak Lan on September 9, 2011 at 12:22 AM said...

do what makes us happy, thats the most important thing to us. =)

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare