Rindu

By Aisyah Rahim at Monday, November 08, 2010
Wah rasanya lama sangat tak update blog ni. Dah banyak sawang sana sini. Sedih la. Banyak kekangan bila nak update. Internet tak adalah, busylah, tak sempatlah dan yang paling best sekali sebab malas nak update. Actually banyak benda kot nak update. Tapi bila lama tak update jadi lupa nak update apa. Saya boleh story one by one tapi dengan cara yang paling ringkas la. Huhu.

1. 2 minggu before end of October rumah saya ada sedikit kenduri doa selamat dan kesyukuran sempena my parents dan tok nak berangkat ke tanah suci yang pada mulanya dijadualkan 31 October 2010 but delayed to 5 November 2010.
The day before they go
2. Busy with preparation for Master of Business Administration (MBA) in UKM. So now saya sedang further study di UKM dan sekarang saya rasa sangat suka dengan business field. Masa Bachelor dulu I was in IT field. But now I have IT and business field. Sangat suka sebab campur dengan so many people from other country like Iran, China and Indonesia. Sekarang saya rasa more confident to communicate with anybody. So thats why lah agak busy sikit dan dah makin busy banyak. Hehe.

3. Busy dengan case study dan assignment yang ada kena buat mind mapping. Huh sangatlah stress gila bila pikir nak buat mind map. Susah tau. Saya sangat tak suka buat mind map. Tapi sekarang benda ni jadi sangat wajib okay. Stress mak!

4. Kena jadi ketua keluarga sekejap untuk adik-adik saya sebab parents saya sedang menunaikan ibadah.

5. Cuba jauhkan diri ni dari perasaan homesick dan rindu dekat rumah dan family.

6. Jatuh cinta sekali lagi sangat sukar dan tak mahu mengharap buat benda yang belum tentu pasti. Serik dan serik dan serik. So, saya biasa-biasa je dan masih single and available. Dan parents saya sangat risau tentang jodoh saya sekrang dan ini semua menstresskan saya. Sangat stress okay. Saya tak nak fikir pasal jodoh pun lagi.

7. Sedang cuba mengelakkan benda yang perlu dielakkan dari hidup saya.

8. Takut sangat bila diri ini menjadi terlalu boros dan ini semstinya normal bagi seorang perempuan.

9. Seronok dapat new friends and new roommates.

10. Happy bila bersama.

11. Cuba menjadi matang seperti yang sepatutnya dan mengikut tempat.

12. Cuba arrange masa untuk jumpa semua orang yang saya kena jumpa.

Haaa. Dah tak tahu nak tulis apa lagi. Banyak sangat nak list update ni. Tapi tak tertulis sebab banyak sangat if nak listkan.

Okaylah, gotta go to do mind mapping. Dah nampak macam-macam dalam kepala ni. Tak nak stress-stress.

Selamat malam my sayang-sayang readers. Mmmmuahhxx! =p

0 suka menconteng =):

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare