Tak tahu nak letak tajuk apa

By Aisyah Rahim at Monday, October 11, 2010
Seronok dapat present sampai banyak macam ni
 Saya jeles! Jeles! Huhu. Saya pun nak hadiah banyak macam ni. Ye bagi sesetengah orang banyak ni taklah banyak sangat kan. Tapi birthday saya pun tak dapat bayak macam ni. Ni hadiah yang mu mom dapat semalam. Semalam adalah last day dia di sekolah lama sebelum dia ke sekolah yang baru hari ni. Saya yang excited nak buka hadiah tu semua.

Ada sesiapa ke nak bagi saya hadiah untuk birthday saya yang dah makin hampir ni? Silalah jangan malu-malu haha. Padahal saya yang tak malu. Ingat 21 october tau. Kesian saya. Dah lah tak ada someone special yang nak bagi hadiah. Huhu.

Semalam saya dah try drive kat kawasan rumah. Haha. Sumpah kelakau! Enjin asyik mati. Semalam bawa manual hari ni try auto pulak. Aiyok! Now ni every night will be my tutorial class for driving. Haa, nampak sangat macam mana lah saya dapat lesen kan. Hmmm. Semalam jugak saya belajar isi minyak. Semua orang tengok, malu I. Ish. Tapi takpe, practice make perfect right? Hee

Saya dah mula neves dah ni. Start 31 october ni my parents dah nak berangkat pergi menunaikan fardhu haji di Mekah. Tinggal saya berdua dengan adik. Semua kena buat sendiri. Thats why saya kena pandai dan cekap driving sekarang. Takkan nak duduk rumah aje. Gila ah bosan.  Bila driving insyaallah senanglah sikit nak bergerak balik kampung ke kan. My mom pun dah risau if saya duduk rumah je dengan adik. Apapa jadi siapa nak tengok. Saya risau bila malam je, siang tak apa lagi. Risau risau risau. Fenin fenin fenin. Sedih pun dah mula terasa bahangnya. Huwaaaaaaa. T_T

Hari Sabtu ni Insyaallah ada sedikit majlis doa selamat dan kenduri kesyukuran sempena my parents nak berangkat ke sana. Nasib baik catering, so tak payah buat kerja. Hihi. Pemalas kan. Next week nya majlis di rumah tok. Sehari selepas birthday saya means that 22 october la majlis tu.

Okaylah tu aje update buat masa ni. Update bila ada mood nanti ye.

Tata.

0 suka menconteng =):

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare