Random feeling

By Aisyah Rahim at Sunday, October 10, 2010
Sehari dua ni saya asyik nak senyum aje. Hehe. Tapi tak mahu terlalu happy. Takut sangat Tuhan tarik balik happiness tu. Saya harap semua ni berkekalan. Amin. =)

Kalaulah ini titik permulaan untuk kebahagiaan saya, saya terima dengan redha. Tapi saya nak berlagak seperti biasa je. No more no less. Insyaallah. Sebab sometimes we dont really know when it comes. So just let it be.

Saya tak nak terlalu tergesa-gesa dalam apa yang saya buat. Dan apa yang saya buat selalu saya meminta diberi petunjuk oleh-Nya. Semoga saya selalu berada di dalam jagaan-Nya. Tak nak tersilap langkah lagi dah. Slow-slow ye. Kalau bukan yang ini mungkin yang lain. So, just be positive in whatever kinda problem. Kalau boleh saya tak nak mengganggu kebahagiaan orang lain yang sedang mengecapi kebahagiaan mereka itu kerana saya tahu betapa sakitnya bila mengalami kesedihan. Kan kan?

Ni bukan nak buat ayat jiwang tapi saya tak rasa ni macam jiwang cuma luahan perasaan saya tatkala ini. Hehe. Apapun saya nak pesan supaya jangan kita terlalu terburu-buru untuk mengecapi kebahagiaan masing-masing. Insyaallah kebahagiaan itu akan datang dengan sendirinya. 

0 suka menconteng =):

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare