Happy melambung-lambung

By Aisyah Rahim at Saturday, October 09, 2010
Tadi saya just baring-baring while waiting for my parents to come back from bacaan yassin di masjid berhampiran. Thought dapat teman my mom ke sekolahnya untuk kemaskan barang-barang kan nak pindah sekolah lain dah. Tapi ada majlis sikit dekat masjid tu so my mom cakap tak jadi nak saya temankan. So continue baring-baring dengan perasaan bosan. Jangan ingat saya asyik baring je ye. Tadi pagi penat mengemas dan membasuh. See saya sangatlah rajin. =p

Tiba-tiba i received a call from someone yang dah lama saya tunggu-tunggu selama ni. Ingat lagi 2 entry saya pasal menunggu seseorang tu? Here kalau tak pernah baca sebelum ni or even you all dah lupa : click sini dan sini. Mula-mula dia call just cakap dia tu kawan saya masa belajar dan grad sekali. Saya macam dah recognise dia punya suara. Tapi nak pastikan betul-betul then i tell dia punya nama (Kenapa tak nak cakap his/her ada sebabnya ye. Sorry.). Nervous gila kot tadi. Happy jugak ada. Tak sangka sangat-sangat. Macam mimpi jugak ada tapi itulah realiti. Dia cakap handphone dia hilang. Bersyukur sangat usaha saya selama ni berbaloi. Thanks to my lovely cousin yang bagi idea tu jugak. Kalau tak, entahlah.

Lama jugak we all chit chat on the phone then cerita sikit-sikit pasal dia dan saya. Happy tu sangatlah tak tergambarnya. Keajaiban itu mungkin akan berlaku sesekali. Percayalah. Tuhan dah tentukan segalanya.

Mode : happy tapi tak nak happy sangat. Tak sabar nak balik KL. =p Hope everything gonna be fine after this. Amin.

0 suka menconteng =):

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare