Aku merinduimu

By Aisyah Rahim at Saturday, October 09, 2010
Dulu saya ada dia. Saya kenal dia since my secondary school. Masa tu saya tinggal di hostel. Tapi tak ingat masa form berapa kenal dia betul-betul dengan rapat sekali. Haha masa dulu-dulu dia lah rakan dan sahabat. Buat jahat sama-sama. Seriusly kitorang pernah kuar ikut pagar belakang sekolah berdua je sebab nak beli makanan. Lapar sangat kot malam tu. Sampai dikejar oleh lelaki. Berlari-lari kitorang sambil membimbit beberapa bungkus nasi yang dipesan oleh kawan-kawan yang lain. Gila ahh masa tu. Lapar punya pasal sanggup keluar ikut pagar belakang tapi we are so lucky sebab tak ada warden yang tahu. Fuhh. Actually banyak lagi kitorang pernah keluar ikut pagar tepi dan depan. Tapi masa siang la lepas sekolah. Tapi pernah sekali je kantoi. Huish. Apalah saya ni tak nak ingat lagi. Tak suka.

Okay sebenarnya nak cerita pasal someone that i really miss gila tak tahu nak cakap macam mana. Masa sekolah dulu dengan dialah yang saya paling rapat. Rakan tidur dalam kelas. Semua cikgu dah tahu. Haha. Nakal. Biasalah budak asrama. I know semua orang yang tinggal di asrama semua sama je. Kan kan? Jangan tipuuulahh!. Hehe.

Last saya jumpa dia pun secara tidak sengaja. Masa tu tahun 2007 kalau tak silap. Saya dekat stesen lrt Masjid Jamek kot tak ingatlah. Tengah tunggu train sambil sembang-sembang then terpandang dia. Sumpah tak percaya masa tu. Sangat tak sangka dan memang tak tersangka lah. Haha. Rindu sangat masa dengan dia. Masa lepak dekat rumah dia. Masa dia datang tidur rumah saya. Dia pakai baju sekolah saya dan ikut saya pergi sekolah saya sebab tu saya dah pindah sekolah sebab tak sama sekolah dengan dia dah lah. Sediihhh. =.=

Baru-baru ni saya try call dia punya no phone. But its not her. Means that dia dah tak pakai no tu lagi. Last yg saya tahu dia dah nak kerja dah. Saya nak sangat jumpa dia. Tak tahulah nak cakap macam mana. Bila bukak almari tengok ada benda yang she gave to me. Tapi ada yang dah hilang sebab adik saya lah main-main masa saya tak ada di rumah. Korang pun mesti teringat lagi kan masa korang sekolah-sekolah dulu. Best kan zaman kenakalan dulu. Dulu kitorang ada kakak angkat tau. Hehe biasalah girls school. Bila dia jumpa kakak angkat dia saya ikut dan begitu jugak dengan dia.

Saya tak suka bila lost contact dengan kawan-kawan sekolah lama dulu. Saya nak always keep in touch. Kita banyak tahu erti persahabatan masa di sekolah la kebanyakannya. Kan? Masa tulah susah senang sama-sama. Tapi even saya tulis entry ni mesti dia pun tak tahu. Tapi kalaulah dia rajin nak membaca blog-blog dan terjumpa blog saya, ketahuilah yang aku sangat rindu dekat hang Noor Ilyana.

Salah satu benda yang dia beri
Dia buat dua tau note ni. Satu untuk dia dan satu untuk saya.

Okaylah. Kenapa saya selalu merindui orang je lately ni. Haih.

0 suka menconteng =):

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare