We are just like a twin

By Aisyah Rahim at Friday, September 17, 2010
Meh sini nak introduce my twin. Haha.
Twin ke? Hihi
Okay actually this is my cousin. Saya rapat gila dengan dia. Dari kecik pun memang rapat. Basically saya ada 3 orang lagi cousin perempuan yang sama umur dengan saya. Semua pun saya rapat. Bila balik kampung masa kecik-kecik dulu kami akan bergosip 4 orang dan tidur satu katil 4 orang. Ko bayangkanlah. We share our problem masa kecik-kecik atas buaian. Hehe. Sweet sangat masa tu. Siap nangis-nangis oh. Rasanya macam nak balik semula ke zaman muda-muda dan kecik-kecik. Baju raya dan kasut raya kami akan bandingkan. Haha. Lawaklah masa kecik-kecik.

Tapi dengan cousin saya yang ni kami lebih rapat bila besar. Sebabnya yang sorang tu dah kahwin dan sorang lagi susah nak jumpa dah sekarang. Bukan apa, dia jauh sikit nak jumpa. Mind you bukan kitorang tak rapat lagi ok. Still rapat jugak. Nama cousin saya kat atas ni rahsia. Haha rahsia la sangat. Her name is Ain. Siapa nak kenal dengan dia kena baik-baik dengan saya ye. Kitorang lama sangat tinggal sama. Bila saya ada problem je mesti nak call dia. Boleh dikatakan everyday pun kitorang akan contact. Kitorang kecik-kecik selalu gaduh. Gaduh-gaduh manja gitu. Heee. Mak-mak kitorang pun dah memahami sangat perangai kami ni.

For me, she is very special okay. Tak tahu nak cakap macam mana if saya tak ada dia. Saya sayang dia sebab tu dia macam twin saya. But unfortunately she is not my twin.

0 suka menconteng =):

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare