Raya 2010 Update

By Aisyah Rahim at Friday, September 17, 2010
Raya Ketiga

Raya ketiga beraya sakan dirumah tok lagi. Pagi tu membuat preparation for kenduri kot di rumah maksu. Rumah maksu berhampiran je dengan rumah tok. We all masak laksa, nasi himpit dan kuah kacang serta pulut kuning dan kari ayam dan beberapa menu tambahan yang lain. Actually kenduri ni sekali open house raya dan celebrate birthday for her daughters. Maksu ada 3 orang anak perempuan yang semuanya comel-comel macam saya. Hehe. Jangan marah. Sebelum tu, maksu along minta kebenaran letak gambar adik ye. Ni la one of her daughter.

Adik yang asyik kena marah dengan saya. Kesian dia.

Lepas dia dia lagi yang ambil air. Adoi.
 Lepas dah makan-makan my cousin hantar saya balik rumah saya. So, raya ketiga baru sampai di rumah sendiri. Tu pun dah dekat pukul 1 pagi sampai di rumah. Before sampai di rumah tu we all lepaking di kedai makan jap.

Raya Keempat

Pagi tu hantar my sis untuk ke Mesir. Sedih sob sob sob. Then pergi beraya dekat rumah cikgu saya yang kawan mama. Pergi kenduri kahwin kakak one of my friend dan pergi makan-makan di rumah kawan.
 Malas nak cerita banyak

Raya Kelima

Ada orang datang beraya di rumah. Then beraya di rumah kawan sekolah. Lama gila seyh tak jumpa. Apalagi gosiplah, kata perempuan. Harus okay!.Borak-borak zaman dolu-dolu sumpah best. Yang pasti ramai tegur aku cakap dah lain. Dah tak kurus macam dulu. Tsk tsk tsk. T_T Need to diet now! Ada gambar malas nak upload pulak. Hehe

Raya Keenam

Still beraya ke rumah kawan-kawan. Ini tanpa dirancang okay. Main call je siapa yang ada kat rumah. Weee bestnya dapat raya.

Nampak aku gimok.
Baru tringat nak snap pict bila dah nak balik.

Tu je yang boleh di update. Barulah terasa meriahnya beraya. Alhamdulillah.




0 suka menconteng =):

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare