Tak tahu nak tulis tajuk apa

By Aisyah Rahim at Saturday, July 03, 2010
Lama sangat tak update. Tak tahu sangat nak update tentang apa. Bagilah idea sikit kawan-kawan. =)

Lately ni saya rasa sangat sedih. Bila fikir pasal sesuatu saya mesti sangat sedih. Tak boleh lari dari nak fikir. Saya benci bila nak fikir tapi asyik terfikir. Bila fikir jadi sakit hati sangat. Rasa menyampah dengan diri sendiri. Hish!

Sometime saya ni suka share dengan orang apa yang saya rasa. Tapi kadang-kadang tak jugak. Tak suka la bila kita cerita dengan orang tapi orang tu tak boleh keep je apa yang kita cerita. Geram juga. So, from now on saya nak tulis apa yang saya rasa dalam satu tempat. Nanti saya cerita apa tu. Benda ni kira macam benda baru yang saya akan buat lepas ni and actually dah buat pun Seronok juga. Sebab bila sedih, rasa puas sangat.

Sekarang ni saya dalam proses nak memulihkan diri sendiri yang tengah tak berapa betul. Haha. Bukan apa. Emosi saya tak berapa stabil sikit. Banyak yang telah berlaku pada saya 2 3 bulan ni. Banyak yang dah mengubah hidup saya. Sometimes saya suka dengan perubahan ni and sometimes tak suka jugak. Arghhhh peninglah. Saya pun tak tahu apa saya nak sebenarnya sekarang.

Tapi apa yang saya fikir sekarang adalah nak fikir hala tuju diri sendiri. Dengan apa yang dah terjadi ni saya ambil sebagai pengalaman dan pengajaran buat masa akan datang. Insyaallah.

Okaylah. Saya macam penat sikit ni sebab baru balik dari rumah tok saya.

Sekian jumpa lagi.

Tata =.=

0 suka menconteng =):

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare