Purple around here

By Aisyah Rahim at Tuesday, July 13, 2010
Hye..

Saja je tak tahu nak update pasal apa. Tak ada apa-apa sangat yang special pun pasal saya sekarang. Hari Ahad hari just pergi dinner with my family. Tu je. Best sangat dapat makan-makan. Haha. Before balik Sunway dapat pekena Vanilla blended my fav! Sampai muak gila dah. Haha..

Haaa.. Balik pada tajuk sebenar. Perasan tak if you all masuk sini ( i mean my blog la), sana sini purple. Betul tak? Thats mean yang saya suka warna purple ni gila la. If boleh saya nak semua yang kena mengena dengan life saya ada connection with purple color. Haha. Cool to me. Why I like purple color so damn much?

For me, purple is cute. Haha. Macam comel-comel je. Eventhough saya ni tak la comel mana pun. Tapi boleh tak saya nak perasan comel? Haha. Geli pulak.

Saya rasa purple ni soft color. Macam boleh buat hati saya tenang je macam soft gitu. Pening pun peninglah korang nak faham. Tapi that is reality. Rasa macam best lah dengan purple ni.

Purple sweet I guess! Sebab bila saya tengok benda warna purple aje mesti nak beli or I want to get that whatever it is. Haha. Tapi ada juga warna purple yang tak menarik perhatian saya. Macam tone color tu la yang maybe tak menarik hati saya.

Saya pernah berangan nak ada kereta warna purple. Rumah warna purple. Barang-barang keperluan semestinya lah nak warna purple. Kiranya semua pun nak warna purple la. Tapi mesti boring kan sebab satu color je. Kawan-kawan saya yang rapat masa kat UKM dulu sampai panggil saya 'Minah Purple'. Haha. Tapi sejak kebelakngan ni saya dah macam suka banyak-banyak color.

Sekarang ni, saya dah tak tunjuk sangat yang saya suka warna purple. Janji apa yang saya suka tu cantik, saya akan dapatkan. Senang kan hati kita berubah? Hmmm. Macam tulah saya sekarang. Bukan berubah apa, benda yang saya rasa perlu saya ubah, saya ubah la. Tu je.

Dah lewat malam ni. Saya tak boleh tidurlah. Tengah layan perasaan. Tadi petang ada dapat message from someone. Hish.. Entahlah apa perasaan saya sekarang. Bercampur baur. Tapi tak nak mengharap apa-apa. Saya tak nak sedih-sedih lagi. Penatlah asyik nak bersedih aje. Semua orang tak faham saya. Asyik nak menyalahkan aje. Sampai saya jadi sedih. Tak apalah. Maybe saya ni tak penting dalam hidup orang lain. Biarlah saya jauh-jauh dari diorang dan itu mungkin akan jadi lebih baik dan tiada hati yang akan terluka.

Penat nak fikr semua ni!

Soriii... Entry ni campur-campur la. Huhu

P/s : Rindu tu masih ada. Tapi biarlah hati ini je yang tahu.

Sekian.

XOXO =)

0 suka menconteng =):

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare