My promise

By Aisyah Rahim at Sunday, July 04, 2010
Hello guys!

Okay nampaknya I am free today. So meh saya story sikit pasal diary yang saya janji nak cerita tu dekat entry yang previously.

Cerita dia macam ni. Masa tu saya form 2. Masa tu saya belajar di sekolah di Perlis. Sekolah perempuan ye. Saya ni duduk depan sekali dalam kelas. Biasalah budak 'baik'.Haha. Padahal nakal gila. Banyak cerita nakal-nakal dulu. Tapi tak rajin nak story. Huhu. Bukan nak bangga jadi nakal ye tapi bila teringat balik lucu pun ada rasa malu pun ada dan yang paling penting macam-macam rasalah yang ada.

Okay sambung balik. Asyik nak melalut aje. Masa tu kelas Pendidikan Islam. Ustazah suruh keluarkan exercise book untuk pendidikan islam tapi say terlupa nak bawa sebab tertinggal dekat asmara. Eh salah, bukan asmara ye tapi asrama. Ha lupa nak cakap yang dulu saya ni tinggal asrama kejap ye. Lepas saya bagitahu uztazah yang saya tak bawa buku. Saya bukan sengaja nak bagitahu pada mulanya. Tapi takut dia tanya mana buku saya better saya bagitahu dia dulu before dia marah saya. Ustazah ni garang. Saya selalu kena dengan dia. Haha.

Lepas tu ustazah kata suruh saya keluarkan buku kosong. Cari punya cari saya memang tak ada buku kosong dalam beg dan meja. Yang ada just diari saya je. So, saya keluarkan diari dan tulis di page yang paling last sekali. Ingatkan dia tak perasan. Sekali ustazah tu ambil buku saya dan terus dia tengok dan baca setiap apa yang saya tulis tu dekat satu kelas. Malu okay. Sumpah malu. Saya geram sangat bila dia buat macam tu. Memang masa tu saya tak halalkan apa yang dia buat pada sya sebab memalukan saya. Tapi bila dah lama benda ni terjadi saya makin memaafkan apa yang dia dah buat tapi sukar untuk dilupakan dan saya akan kenang sampai bila-bila.

Haa. Ni la cerita pasal diari dan kenapa saya dah tak nak tulis diari lagi.

Okayla. Nak layan perasaan kejap

XOXO =)

0 suka menconteng =):

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare