Bekalan Air Terputus. =(

By Aisyah Rahim at Thursday, February 04, 2010
Pagi tadi kelas pukul 9 pagi. As usual, bangun pagi then terus pergi toilet dengan harapan dapat mandi dalam keadaan yang paling best dan akan segar bugar selepas mandi. Sampai aje depan pintu toilet ada makcik cleaner bagi tau air tak ada. Shiitttt! di situ juga. Gila betul pagi-pagi dah tak ada air. Terus bertanya pada makcik tu toilet mana yang ada air. Makcik tu terus cakap rasanya toilet tengah yang ada air. Toilet tu just toilet and no shower. Dah la ada 2 aje toilet. Gila kan. Okay meh sini nak explain ada brapa toilet dekat blok saya. Toilet and shower sekali ada 2 buah. 1 buah toilet yang ada 2 bilik toilet. Selalunya yang akan ada air bila blok ni tak ada air is yang just toilet aje. Sebab hanya yang tu aje pakai tangki I guess. Bayangkan ada 4 aras dekat blok ni dan ada 4 buah toilet yang ada 2 bilik toilet setiap satu. Ada paham?? Nak saya explain lagi ke? Haha. Rasanya tak perlu lagi kot. Tak penting pun. Hihi.

So, saya pun terus pergi mandi dekat toilet yang ada 2 bilik saja tu. Lepas mandi terus siap. Terus pergi kelas pukul 9. Habis kelas pukul 12. Terus pergi library PTSL dalam UKM ni. Cari bahan untuk tesis I. Hamik ko sampai 4 buah saya pinjam. 2 books of diet and the rest about ajax and asp.net. Senang terus pinjam banyak-banyak. Ni la first time nak pinjam dekat linrary PTSL. Before ni selalu pinjam dekat library fakulti saja. Baru tahu tadi how to borrow an bla bla bla. Kelakar sungguh. Bukan tak tau okay. Just forget cause long time I didnt go to that library. Sumpah macam budak baru belajar tadi. Follow my friend aje.

Pulang dari library around 4++ pm. Terus boom atas katil kesayangan dekat kolej ni ha. Tak sabar nak balik rumah dah. Saya balik Kedah 12/02/2010 at 2 pm. Haha. Dah terbayang environment di rumah. Rindu family saya. 

Bangun dari tidur agak lewat. Tidur petang la. Malu nak cakap pukul berapa bangun. Hihi. Burok sungguh perangai anak gadis ini. Kan? Air still tak ada lagi. Saya sangat stress. So we decide to go to another blok untuk mandi. Semua pun decide mandi kat blok lain. Bukan Kolej ni aje yang tak ada air. Kolej lain pun ada yang tak ada air. Mati la mati la kalau tak ada air sampai besok. Gila apa.

Ingat malam ni nak continue buat tesis. Semalam dah buat chapter one and two. Tapi ada sikit lagi nak tambah-tambah mana yang tertinggal. Huhu. Moga-moga impian malam ini tercapai.

Okayla nak chow dulu buat kerja. Lama tak update. Rindu dengan blog ni. =)

Oppss! Masakan panas dekat cafeteria pun amatlah tidak kesedapan okay. Risau saya kalau tak makan malam after ni. Perlu cari makanan before sampai kolej.




5 suka menconteng =):

Unknown on February 4, 2010 at 10:08 PM said...

ini ukm bangi ke?
lately melaka pon xdak air gak..

nsb bek u mandi.
tidak..bucukkk!!wek2 =p

Aisyah Rahim on February 5, 2010 at 3:25 AM said...

amad : yup ukm bangi...yeke melaka tak ada air? study lagi or dah kerja? ouh saya tak boleh kalau tak mandi. wajib mandi okay. saya akan berusaha mandi. =)

ika yunos on February 6, 2010 at 5:14 PM said...

ukm bangi ea? haha. senaseb ler kite. kolej ape? KKM gak ke? susah beb bile dah takde air ni. hish!

Aisyah Rahim on February 8, 2010 at 1:35 AM said...

ika honey bunny:Tak tak. Kolej lain bukan KKM dan bukan Zaba... Burhan =)
Awak UKM jugak ke?

ika yunos on February 8, 2010 at 11:48 AM said...

Yup. UKM jugak, tapi duk kat KKM. hehe. :)

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare