Macam mana ye?

By Aisyah Rahim at Wednesday, January 27, 2010
Hai semua.

Tujuan saya mengedate blog saya kali ini adalah untuk meminta pendapat dan pandangan kawan-kawan tentang sesuatu. Dah lama saya pendam. Eceh! Semua dah berdebar-debar ye nak tahu apa yang saya nak cakap ni? Haha.

Okay. Straight to the point la senang. Sebab nak rushing ni kan. Banyak benda nak buat. Nak print notes la, continue tesis, baca case study. Banyak lah. Okay dah tak nak melalut.

Ok serius kali ni. Macam mana ye kalau kita nak tegur seseorang yang bau badan dia sangat kuat? Saya tak nak dia terasa kalau saya tegur dia. Sebab ada orang yang complain tentang itu pada saya sebab saya rapat dengan dia. Saya bukan tak nak tegur cuma tak sampai hati.



Kawan-kawan silalah share dengan saya. Please. Saya sayang kawan saya dan tak nak dia malu lagi.
Saya dah biasa so saya tak kisah bila berhadapan dengan dia. Saya risau bila orang lain yang akan cakap pada dia. Help me please.

Thanks all.

xoxo

4 suka menconteng =):

A.I on January 27, 2010 at 9:04 PM said...

okeyh dulu aku penah gak ade kawan cam nih.

time bufday die aku belikan perfume.
konon2 as present ah.

ko try ah, boleh??

Unknown on January 27, 2010 at 9:24 PM said...

bercakap dengannya dengan keadaan anda tercungap2 tanda sangat penat tahan nafas..

hahha,gurau je..benda ni dulu pernah ada org bincangkan..banyak tw org bagi mcm2 cara,tapi ada satu tu yang sangat dipersetujui..

cara ni memerlukan keikhlasan dan keberanian..

cara2nya..bercakap dengannya secara personal..cakap,kita tegur ni ikhlas sbg kawan..jgn ada niat nak malukan dia..pastikan conversation tu benar2 personal..bgtw je dgn jujur..insyaallah dia akan terima,dan korang akan jadi lebih rapat..

Saliha on January 30, 2010 at 12:06 AM said...

setuju dgn sendra....

cluelessbaby on February 16, 2010 at 8:15 PM said...

hahaha... da prnh jd... punya ah susah nk tegur... sbb kwn la katakan... tp syg punya psl, tegur gak... dia kecik ati jap... pastue dia ok... pastue nmpk improvement... just bau bdn nie tricky ckit... ada yg xleh just cover dgn perfume...

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare