Januari 2010

By Aisyah Rahim at Saturday, January 09, 2010
Hello rakan-rakan blogger semua =)

Rasa macam dah lama sangat tak update belog ini. Hihi. Lama sangat sampai pelbagai benda dah jadi. Dari minggu pertama start kelas until now. Bukan apa, malas mahu mengedate belog ini. Banyak benda nak fikir since ni my final year as a student. Insyaallah. Pray for me always frens!

Bila dah lama tak update juga dah jumpa berbagai-bagai ragam manusia. Ada yang buat saya boleh tahan dengan their behavior tak kurang juga ada yang buat saya sangat tak tahan nka bertahan dan rasa seperti hanya menunggu masa saja. Tapi rasa tak sampai hati nak menegur walaupun kadang-kadang rasa nak sangat tegur. End up I'll let it be. Manusia kan tak terlepas dari buat salah.

Bukan apa. Saya ada geram dengan seseroang Beliau always mengadu pada saya yang dia kurang suka bila orang berhutang dengan dia. Kononnya dia tak ada duit la and bla bla bla. Tapi bila dia pinjam duit orang, dia macam buat-buat lupa atau melupakan dengan sengaja ke apa saya tak berapa nak pasti. Tapi tolonglah fikir entah-entah masa tu orang yang KAU pinjam duit tu tengah tak ada duit macam Kau ke kan? Ada kau pkir? Kalau kau tu selalu je ungkit orang tu tak bayarlah apa lah. Sampai kadang-kadang aku naik lemas dan rimas nak dengar. Serabut je. Padahal kau tu 2x5 je dengan orang yang kau selalu merungut tu. Aku harap kau fikirlah ye.  Tapi sebenarnya tak ada niat nak cakap pada siapa-siapa. Cuma rasa macam ini selalu terjadi. Macam saya kalau ada pinjam duit kawan kan.

Sekarang ni saya selalu busy dengan my final year project. Saya decide buat Sistem Pengurusan Diet Berasaskan Web. Tapi masih perlukan bantuan. Pada kawan-kawan sekalian jika ada idea nak buat apa pasal diet, boleh la kita kongsi ye. Hopefully I can settle this final project.

Sekarang ni saya ada seorang kawan yang saya boleh anggap kawan since dulu even rapat pun still rasa kurang selesa sebenarnya. But now she will be a part of my life. Remind you that am not LESBIAN okay. Sebab kami rapat adalah sebab kami selesa buat groupwork together2. Selesa.

And now, I really love all my frens because if they are not into my life I feel very2 empty. So, I'll be more appreciate all my frens.

Sekarang jam dah menunjukkan pukul 12.51 a.m. Actually I've a big problem now. Family problem. I dont want anyone know that. Enough for only me and my family to know it. I dont want to share it with other people. I hope it will end well and faster. Dont want to be sad even now I am still crying.  =(

Okay. Esok Sabtu dan masa untuk tidur. Kesian roomie sebab saya rasa dia tak boleh tidur sebab lampu meja saya masih terpasang.

Satu lagi. Saya seronok sangat sebab baru tahu guna PC Suite. Cepat gelak dekat saya. Malu betul sebab before this saya selalu berharap ada orang akan buatkan semuanya untuk saya. Seronok. =p

Azam baru saya mahu jadi lebih baik daripada semalam. Mahu buang semua perangai lama saya yang tak elok and keep my good behavior. Saya tak sambut new year last week sebab masa tu saya tengah tunggu bus nak balik Kedah dimana Kedah adalah tempat tinggal tetap saya. Saya sangat homesick sekarang dan kasihan sangat pada parents saya. T_T

Selamat Tahun Baru semua. Nak wish juga even dah lewat sebab sekarang rasanya masih awal nak wish kan. Jom kita berazam.

Jom nak tidur dah.

xoxo

0 suka menconteng =):

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare