Seperti Hilang.

By Aisyah Rahim at Friday, December 25, 2009
Baru je. Tak lama. Baru je. Ok? Tiba-tiba handphone saya buat hal yang sama macam dulu. Screen dia tiba-tiba macam tak nak menyala sampai sekarang. Sedih. Handphone tu adalah yang kesayangan sebab adalah pemberian seseorang.

Dah mengadu dan dipujuk. Baru ok sikit. A bit la if ok pun. Yang rosak tu Nokia N76. Ingat nak tukar yang baru. No slide And no flip. Nak yang Nokia, simple dan ada camera. Siapa yang ada cadangan? Camera kalau boleh nak yang oklah. 2 megapixel kira ok jugaklah. Nak yang boleh guna memory card. Kawan-kawan blogger kalau ada suggestion, bolehla bagi ye. Sangat sedih sekarang.

Saya harap satu dari kawan saya juga jangan sedih-sedih. Please jadi kuat. Please Please jangan buat benda yang boleh dianggap "bodoh". Maaf dengan perkataan itu. Tapi fikirlah demi DIA, family dan rakan-rakan.

Tadi dah dapat tahu siapa penyelia untuk final year project saya. Tadi tak sempat nak jumpa dia sebab ada presentation LI (Latihan Industri). Okay je presentation. Berbekalkan keyakinan yang ada. Alhamdulillah dah settle. Thanks pada semua yang mendoakan saya. Sayang semua. Hug dari saya untuk semua.

Rindu juga pada dia yang telah menambat hati saya. Terima kasih. =)

1 suka menconteng =):

AJ on January 5, 2010 at 6:24 PM said...

petanda suh beli fon baru tu..

Great Teacher Onizuka

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare